اس ام اس تیکه دار جدید
اس ام اس تیکه دار جدید
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:43 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

غم از چشم قشنگت دور باشد / دلت غرق امید و نور باشد / نبینی روز بد ای بهتر از جان / الهی دشمنت رنجور باشد . تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست ! گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام / هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام . اونی که آدما را خیلی عزیز میکنه ، شادی دیدارشون نیست ، غم ندیدنشونه ! خون ما از خون دیگر عاشقان رنگین تر است / گاه یک دشنام از صدها دعا شیرین تر است

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند / قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد . عشق من ، با تو نگاهم زیباست / ابرهای تیره ی غم رسواست / شعر و غزل بهانه اند که بگویم / آری ، بی تو دلم تنهاست . کاش میشد تو روزگارت ، تو بهار موندگارت / میون این همه یارت ، من بشم دار و ندارت . من تمام ناتمام توام ، ناتمام تمام من کجایی ؟ پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند / آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند / شادم تصور میکنی وقتی ندانی / لبخندهای شادی و غم فرق دارند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد